sagsbry ben romatizma hastası olduğum için gittiğim doktorun birine sordum kullan dedi sonra doktorumu başka sebepten değiştim ona da sordum beline falan kullanma kullanırsan da uzun süre bekletme demişti ben başlarda kullanmıştım bıraktım ama hamile kalmak isteyenler için bi sorun olcağını sanmıyorum çünkü ilk zamanlar bebekten ziyade kesesi oluşuyo ama yine de bi doktora yada aile hekiminize sorun