kızlar iki gün önce hiç birşeyim yoktu ödem vs dün gece doktor kontrolüm için ağda yaptım eğil bükül derken ayakta da çok durdum sonra bi baktım ayaklarım şişmiş sonra gitgide arttı şekerim tansiyonum yok ortalama zatrn 8kilo aldım 49 kiloyum fazla kilpm da yok bi çözül önerisi veya nedenini bilen var mı 37+2yim bu arada