Kbra1234 Ebreva kız olarak tahmin etmişti doktorumuz 13 haftalığız kaşık ağrılarımızla iş yaptığında ağrılar çoğalıyor onun dışında iyiyiz sizin nasıl gidiyor ?
Haticeyuce31 Ebreva bizde 15+2yiz ikili taramada erkeğe benziyor ama cok hareketli belki kordonda olabilir o 16 17 de daha netleşir dedi o yuzden tam belli değil yani su anlık daguzel gidiyor bazen ishal gibi oluyorum onun dışında biseu yok hamd olsun bizimde haziran sonu temmuz başı gibi ama bakalım
Beyzan Benim tahmini doğum 7 temmuz görünüyor bu ikinci doğum Haziran annesi olurum büyük ihtimal şu an 15 haftaligiz. Ama 13. Haftada ikili test sonucumu almaya gittiğimde baktı erkek olduğu netleşti pipisini gördük. Bir oğlum daha oluyor 😍
Bittercikolata Ebreva 14 haftaya girmek üzereyiz temmuz ortası gibi doğum gözüküyor ama hayırlısı bakalım. Cinsiyet için erken olduğunu söyledi en erken 18. Haftada öğrenirsin dedi bana doktor meraktan çatlıyorum 😂😂