Hikayemi yazmak için çok fazla geç kaldım farkındayım 🙈 neyse lafı dolandırmadan hemen hikayeme geçiyorum 🙈
Benim ilk gebeliğim ilk doğumum değildi. İlk bebeğimi kızımı 19 Kasım 2019da 38+2de kaybettim. Karnımda kalbi durmuştu ve yapılacak tek şey normal doğumla doğurmaktı. Kızımı 8 saatlik sancıyla normal doğurdum. Kordon kanı vs herşeyine bakıldı hiç bi neden bulunamadı. Doktorum kırkım çıktıktan sonra hemen bi gebelik olabileceğini beklemem gerekmediğini söyledi. Yeni bi gebelik benim için hem bi umut hem de psikolojik olarak yorucu görünüyodu. Gel zaman git zaman kırkım çıktı bir adet dönemi yaşadım ve diğer adet dönemi geldiğinde 2 gün gecikme yaşadım. Ben doğumdan kaynaklı bi gecikme olarak düşündüm ama bi yöndende test yapmak istedim. Testi yaptım ve çok silik bi çizginin bana merhaba dediğini gördüm inanamadım ve sağlık ocağına koştum kan verdim. Onu bekleyene kadar tekrar bi test daha yaptım 2 saat sonra baktım biraz daha belirgin iki testte yanılıyo olamazdı kan sonucum pozitif çıktı ve oğluşumla hikayemiz başladı. 9 ay boyunca korku stres peşimi bırakmadı. 5 ay boyunca devam eden bulantılar halsizlik bana 5 kilo verdirtti. 79la hamile kaldım 74e düştüm. 5 aydan sonra kilo almaya başladım. 7 kilo alarak 81le doğuma gittim. 5. Aydan sonra tamamen yorgunluklar bitmek bilmeyen bel ağrıları uykusuz geceler başlamıştı. Doktorum bu gebelikte önlem amaçlı kan sulandırıcı iğne başlamak istedi ve öyle yaptı. 38 haftaya geldiğimizde suni sancıyla doğuma alacağını söyledi. 30. Haftada ve 36. Haftada hafif lekelenmelerim oldu ve ben o korkuyla nasıl hastaneye gittiğini hatırlamıyorum. Önemli bişey değildi Allah’tan. 36. Haftada 1 cm açıklığım vardı bebek baş gelişti. 37+6 da 2-3 cm acıklığım oldugunu söyledi doktorum. 12 Ekim sabahı saat 7de gel yatışını yapalım dedi. 38+2 de doğurucaktım ve aşırı heycanlıydım.
12 Ekim 2020 sabahı yatışım yapıldı hastaneye. Aşırı heyecan stres mutluluk hüzün hepsini bi arada yaşadım. 1 saat nstye bağlı kaldım saat 8de suni sancı vermeye başladılar. Ara ara gelip giden kasılmalarım olmaya başlamıştı ama can yakmıyordu doktorum geldi ve muayene ederken suyumu açtı. Tabi benim korkudan az olan sancılarda gitti. Saat 10 bucuk 11e kadar çömel kalk yaptım pilates topuyla esneme hareketleri derken saat 12 oldu ve suni sancının dozunu artırdılar o zamana kadar herşey normalken 12den sonra sancılarım sıklaştı açılmam gayet güzel ilerliyordu. Ben kıvrsnıyodum sancıdan ama nstde düzenli sancı çıkmıyodu saat 3 bucuk gibi tam açıklığa ulaştım. Bana ıkın dediklerinde korkudan ıkınamıyodum. Kendimi çok kasmıştım doktorum muayene ederken parmağımı felç ettin bu kadar kasma kendini dedi 😂 ve o sıra beni doğumhanede muayene edeceğini söyledi doğumhaneue nasıl yürüdüm hatırlamıyorum o kadar sancım vardı ki neyi nasıl yaptım bilmiyorum 😂 canımda tatlıdır baya parmağımı kessem dert ederdim kendime, doğum benim için büyük bi eylemdi 🙈😂 doğumhanede çatala çıkarttılar ıkınmamı söylediler ben korkudan ıkınamayınca ebe karnıma bastırdı. Ve ona rağmen benim oğluş inat etti gelmemekte 😂 bende doğurmamakta tabi 😂 daha sonra beni çömel kalk yaptırmaya nefes egzersizleri yaptırmaya devam ettirdiler. Ben onları yaparken yanında kimi istersin dediler annemi dedim. Ben annemi 5 dakika sonra geri göndericeklerini sanarken annem doğum süresince yanımdaydı ve bu bana güç verdi 🙈 sürekli ebeler ıkınman geldi mi diye sordukça ben stresten iyice korkup olan sancımı kaçırıyodum 😂 daha sonra geliyo galibaa dedim veee gel bi bakıyım derken bebek geliyo çabuk çatala dedi başhemşire 😂 o ara oraya nasıl çıktım bilmiyorum 😂 doktorum geldi ışık hızıyla ve bir ıkınmamla balık gibi kaydı geldi meleğim. Allah’ım o nasıl ses o nasıl bi bebek inanamadım hasret bitmişti. 9 ay zorlu geçen bi sürecin sonuna gelmiştik. Ve bebeğim kucağımdaydı. Ağlasın doğum hanenin duvarlarında yankılansın sesi diye dua etmiştim şükürler olsun Rabbime yaşattı bana o duyguyu. Ağzımdan tek çıkan şey şükürler olsun Allah’ım. Doktorum ilk gebeliğimin sonu öyle olunca bu sefer bi hak tanımıştı ve eşimle kayınvalidemide bebek doğduktan sonra yanıma çağırmıştı. Doğumhanede bi bayram havası vardı ki sormayın. Şükürler olsun yaşatan Rabbime. Allah’ım isteyen bekleyen herkese o muhteşem duyguyu tattırsın. Hep dualarımdasınız. Sancı anındada hep duamdaydınız. Bebeği kontrol için çocuk doktoruna verdikten sonra dikişlerim için uyuttu doktorum beni. Çok fazla dikişin yok ama ben seni uyutuyum dedi 😂 biliyo canımın tatlı oldugunu 😂 aslında çok kolay doğurucaktın sen zorlaştırdın dedi doktorum 🙈😂 uyudum, uyandım ve bebeğim kucağımda odamıza gittik 1 gece kaldıktan sonra sabah taburcu olduk 🙈 o heyecanla 2 kişi çıktığımız evimize 3 kişi gelişimizi asla unutmıycam 😍 bebeğim 3 günlükken sarılık oldu ve 5 gün hastanede kaldı o süreçte emzirme saatlerinde sürekli gittim emzirdim. Şimdi 3 aylık olduk ve geçmez dediğim günler geçti bitti 🙏 Oğlumu öperken birde kızımın yerine öpüyorum. Sarılırken koklarken. Bazen imtihanlarımız kolay olmuyor malesef ama bu süreci isyan etmeden geçirip sonunda mükâfatını almak var. Hiç bir zaman neden demedim yaşadığım acıya vardır bi hayır dedim sabrettim ve sabrının selameti oğluma şükürler olsun kavuştum 🙏
İnşallah isteyen bekleyen herkes sağsalim hayırla bebeklerine kavusur 🙏 Rabbim her kadına anneliği tattırsın ❤️
Bu kadar uzun yazmak değildi niyetim ama güzel oldu sanki 🙈
Allah’a emanet olun ❤️