Kızlar 21. Haftama giriş yapıcam, dünden beri aşırı bi kuyruk sokumu ağrım var oturduğum yerden Kalkarken ve aşağı eğilip doğrulurken çok oluyor, özellikle sol ayağım boşta olduğunda daha çok hissediyorum bi şey batıyo sanki orama. Hamileliğin ilk zamanlarından beri vardı ama 2 günüde şiddetli hissediyorum benim gibi olan var mı aranızda? Yeni tetanoz aşısı yaptırdım acaba onunda etkisi olur mu? Detaylı ultrason randevumda doktoruma görüşücem ama sizinde fikirlerinizi almak isterim.