Anneyim11 merhaba ben almistim acik grisini ama henuz kullanmadik 1.5 ayimiz var 🤲🙏bu hafta basinda kurduk guzelce sildik baya saglam ve guzel bi park yatak,ben stoklarda yokken baya bi takipteydm firmayida kac kez aramstm ne zmn stoga girer diye🤣 kumas kalitesi cok guzel onu soyleyim,benim 2 ablam da zamaninda cocuklarina park yatak kullanmsti, bunu cok begendiler,ekstradan ic yatakta aldik biz icine