Merve-B Ben hamile olduğumu göğüs ağrılarımla anladım en başından beri bir ağrı ve hassasiyet vardı. Bugün 11+4 günlük olduk ama hassasiyet geçti. Bu da beni endişelendirdi. Sizler bu durumu yaşadınız mı?
Mervensn1 Merve-B evet bendede aynen sizinki gibi oldu sonra birden göğüs ucum acımaya başladı hala devam ediyor
DaisyMom Merve-B evet ilk zamanlar bende de oldu.Simdi cok rahatim 34+3 olduk.Endiselencek birsey yok canim💕🤗
haziranin25i Merve-B her gün yaşadığın belirti bir diğer günü tutmayacak diyebilirim kuzum. Hepsi geliyor geçiyor endişe ederek kendini de bebeğini de strese sokma 🤗
Merve-B Cevaplarınız için teşekkür ederim içim rahatladı daha kontrole gitmeme 6 gün var o zamana kadar bu kaygıyla duramazdım 😬