Benim prolaktın yukseklıgı vardı 10.ayda tam umıdı kesmısken hamıle olduğumu ögrendım doktor doğal yollarla cok zor dedıgı hafta test yaptım nasıl olsa bırsey yok diye cubugu masaya koydum (adetim de 1 hafta vardı) dayanamadım cubuğa baktım ve cok sukur hamıle oldugumu ogrenfım simdi 34+4oldık bile Rabbım ıstegen herkese bu duyguyu yasamayı nasıl etsin