Cansu101706 aklına gelebilecek herşeyi denedim. Incir kürü, soğan kürü, ayakları kaldır, hemen ayağa kalkma , keçi boynuzu pekmezi hem eşime hem kendime . Hiç bir işe yaramadı hic biri. Sonunda pes ettim . Benim de sınavım bu dedim. Hiç düşünmemek adına kapattım bebek mevzusunu. 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Şuan 21+4 ’ün. Yanı demek o ki senne kadar çok üstüne düşersen o kadar çok olmaz. Beklemediğin anda gelir güzel olan herşey.