Isilhanim87 canım bebegimin hareket lerine bile sevinemedim su 32 haftaligim daha yavrumla ne konusabildim ne de müzik dinleyebildim ağlamakla geçti ilk gebeligim buna da şükür Rabbim can sağlığı versin eşim bu hastalık ve vefat nedeniyle bir süre calisamadi şuan maddi olarak da zor durumda yiz bebegime bişi alamadik Allah ailemizden razı olsun onlar ellerinden geldikçe yaptılar ama utanip geri kalanı biz alacağız dedim ama yucumuz yok evde 100 kusur para 2o sine kadar idare etmem lazım tek de kalmıyorum kayınvalidemlerde benimle birlikte kahvaltı lik domates şu bu derken su gibi akıp gidiyor . Onlarda da yok hamdolsun yine şükür olsun herşey boş Arkadaş lar Allah can sağlığı versin gerisi gelir inşallah 🤲🏻 insallah bu hastalık biter devlet büyükleri keşke daha seri davransa can kayıpları da az değil ilk vaka geldiğinde 1 tane idi nasil tedbirler alındı 14 gün tam kapama verilse 1 tek vaka kalacağını düşünmüyorum