3yıldır anksiyete hastasıyım lustral içtim,aniden uyandıgım anda nefes alamıyrm diye acillik olmamla başladı ve yemek Asla yiyemiyodum nefes alamıyodum ve uyuyamıyodum acilden gelip yine acillik oluyodum psikiyatriye gitmemizi söylediler kalp sıkışmasıda üstüne binince ölücem nefes alamıyrm vs diyodum hep ..okadar zorki yaşamayan bilmez ayrıca şiddetli yaşadım deraylı anlatmakta istemiyrm bunu etkileniyrm hatırlayıncada yani benim sormak istedigim 2hafta oldu hamileligimi ögrendim ve bıraktım.Yine yokluyo beni olumlu düşünüyrm herşeyi yapmaya çalışıyrm bulantı vs biniyor üstüne iyice kafa gidiyo bnde.Psikiyatrimde iyisin diyip ilaç önermiyor bense 2gün iyiyim 2gün degilim.Bugunde oldu kadın dogumcuda doktoruna danış diyor pskiyatride agır hastalara veriyrz diyo.Ben iyi hissetmiyrm ve bu bebege zararlı oldugunu düşünüyrm keyif için istemiyrm yani demekki iyi degilim bu şey degil hani takıyrm fiziksel etkisinide görüyrm ben neyse uzattım baya kızlar hamilelik sürecinizde antidepresan içtiniz mi?