Minikkedi Merhabalar, Şehir hastanesinde hangi Dr u önerirsiniz? Gidipte memnun kaldığınız yada yakınlarınızın memnun kaldığı önerdiği bir Dr varmı acaba?
Merve8494 Minikkedi ben Serdar Erman a gidiyorum çok memnunum ilgisi alakası çok güzel bide Emrah bey var onu da öneriyorlar
Cinarinannesii_ Minikkedi Emrah beye gitmiştim düşük yapmıştım ben kurtajimi ve sonraki muayenelerimi yapmıştı çok memnun kaldım çoğu kişiden de adını duymuştum iyi bir doktor diye
NlyY 2_pamukannesii ben yaptım canım 40 gün önce gayet memnunum ilgi alaka odalar çok iyi gözün kapalı güvenebilirsin