Kızlar bende düzenli ağdaya gidiyordum ancak ben de bebegin esi Biraz aşşağı da lekelenmelerım oldu korktum gitmeye mecbur jilet vurdum ama her yerını alamıyorum acaba biraz toparlandıktan somra gitsem agdaya bısey olur mu. İstırat edıp bol sıvı tüketmem lazım hatta 28 30 uncu haftaya kadar yukarı cıkmazsa s normal doğum yapmayacam sımdı böyle bir risk varken agda konusu kafamı cok kurcaladı kafam da deli sorular 😔