35 haftalık hamileyim birkac haftadır ara ara adet sancısı gibi kasıklarıma belime ağrı giriyor ama düzensiz. Birkaç gündür de gelen akıntımın renginde değişme var. İlk gebeliğim oldugundan bilemiyorum. İç çamaşırım birkaç kere ıslanıyor. Ama Su gibi renksiz ve kokusuz. Sizce bebeğin suyu müdür ? Bilgisi olan veya daha önce bu durumu yaşayan var mı doktoruma gitmeli miyim yardımcı olun 😩🤯🤔🙏🏻