Esra78 benimde üst bacaklarda var canım ne yapalım candan can oluyor… Buna da şükür nice insanlar var 1 bebeğim olsun yeterki diyen bi kere koklliyayim ölsem de olur diyen hamdolsun.sukur olsun doğumdan sonra çoğu şikayet gcer diye düşünüyorum gecmesede bebeğimin canı.sagolsun buna şükür 🤲🏻 tek derdimiz bu olsun kuzum