Elif6660 sizde yaptırın kulak asmayın kimseye. Silah zoruyla mı canım sekilden sekile sokuluyormusta cocuklar😂olmayan model tercih edin 😊 evde de cekilirmişte🙃 o konsept, o elbiseleri nasıl temin ediceksiniz?Ayrıca cok pahalı degil ben kızıma asırı pahalı ayakkabıalr, kıyafetler almadım. Cok makul sayıda esya aldım besiğimi bile öyle oda yapabilecekken yapmadım simdi yatmayacak odasında 2 yasından sonra yaparım dedim mesela. Ama bu önemli birkez olcak bir sey. Ben 2 komsept olsa dedim hatta eşim 3 konsept ayarlamıs öyle zengin fln degiliz 😂 hamile cekimi yaptırmayalım kendimiz cekeriz demiştim dogum hediyesi olsun hatıra degeri olsun diye hamile cekimide ayarlamıs. Ama bakıyorum herkes bilezik istiyor😂tugra istiyor onları eşim herzaman alır imkanı oldugu sürece heran alınır ama bu bir daha olmaz ilk gebeliğim