Babyy1S zorlusays o yuzden kullaniyrm bnde onemli olan sık sık vermemek gün icinde arada versek yeterli olur bnce
Biyolog-anne zorlusays eşim diş hekimi özellikle onunla da konuşmuştum bu konuyu 2 yaşına kadar kullanabilir sıkıntı olmaz demişti.
Biyolog-anne zorlusays eşim diş hekimi özellikle onunla da konuşmuştum bu konuyu 2 yaşına kadar kullanabilir sıkıntı olmaz demişti
Biyolog-anne zorlusays eşim diş hekimi bu konuyu daha önce konuşmuştum onunla. 2 yaşına kadar kullanmasında sıkıntı yok demişti
haziranin25i zorlusays bende emdiğim için ortasona kadar emmisim 😂😂 o yüzden parmak emmesini istemem 😂😂
haziranin25i zorlusays bende emdiğim için ortasona kadar emmisim 😂😂 o yüzden parmak emmesini istemem 😂😂