44_58_44 Kızlar mrb…35+0 dayım daha önce 20 haftalık bebeğimi normal yolla ölü doğum yaptım… bugün ki kontrolde doktor bebek başaşağı dönmüş dedi doğum pozisyonu almış değişir mi yeri yoksa böyle kalır mı… bütün bebisler sağlıkla gelsin inşallah 🤲🤲🥰🥰
tugba58yl Benim doktorum da bebegin hareketli ve suyun fazla tekrar ters pozisyonu alabilir belli olmaz dedi bakalimm hayirlisi