ysmn_kck17 Alyaduam 14 haftaligima girmekle beraber yani bugün lekelenmem oldu acilden doktoruma göründüm çok şükür risk teşkil etmiyor rahmindeki pis kan dışarı atıyor 1 hafta devam eder korkma dedi . Doktoruna danış için rahat etsin canım.
sulexx Yerlesme kanamasi deniyor genellikle ona. Bebek rahme tutunmaya calisirken oluyor canim yine kontrol et tabi artarsa ya da farkli bi durum olursa doktoruna danismanda yarar var🍀
Fadime_56 sulexx mrb ben wcye gidiyorum geliyorum iç çamaşırım yaş gibi rahat hissetmiyorum kendimi wcde bakıyorum normal beyaz akıntı çok değil bilmiyorum tam anlayamadım sulu gibi akinti kaşıntı var hafif birde başka ağrım yok sadce biraz gaz sancim var
ratatosk Alyaduam sıkıntı yaratıp yaratmayacağına sadece Dr karar verebilir. Bu haftada yerleşme kanaması olmaz kurumuş kan da olabilir düşük habercisi de bunu kontrol etmeden kimse bilemez. Dr a gitmelisiniz hiç bir lekelenme ihmale gelmez.
ysmn_kck17 Alyaduam Sevindim ama doktoruna görünmekte fayda var her vücut farklı teşkil ediyor. İnşallah seninkide öyle ilerler 😊