Bizimde şirket kapandı yeni şirket için 6 ay bekleyeceğiz şuan sigortam hiçbir şeyim yok ama annelik hakkından yararlaniyorum hiçbir ücret odemiyorum ama danışmada analık hakkından yararlanmak istiyorum demelisiniz bir kez yapınca bir daha ücret ödemiyorsunuz