Madinanin-Annesi Kimler Covid-19 asisi olucak?Buna sicak bakan varmi?ben acilcasi gecirdim.dahada gecirmem InsAllah.Ama nedense asiya hic iyi bakmiyorum,birde asiri korkuyorum.Sizler ne dusunuyorsunuz?
Mervensn1 Madinanin-Annesi ben aşıyı olumlu buluyorum zaten aşısız ilaçsız geçmeyecekti hamilelere vurulmuyor belki emzirme dönemine olan annelerede vurulmayabilir çok emin değilim ama hamile olmasam kesin vurdururdum halamız teyzelerimiz hemşire çok da olumlu bakıyorlar ilk onlara vurulacak sonra emniyet mensuplarına eşim de polis ardından ona biz ailecek çok olumluyuz bu duruma geç bile kalındı umarım daha kötüleri olmadan atlatırız
Damlae16 Madinanin-Annesi eşim asker ikinci sıradayız öncelik olarak ama hamile olduğum için bana yapılmayacak eşimgile de mecburi emir gelmiş yapılacak diye o yaptıracak bende artık doğumdan sonra ne zaman derlerse yaptiririm ya
Busbushatun Madinanin-Annesi doktora sormustuk bunu bilmem ne cesit asii bunlar genlere etki etmeyenmis avrupadan bilmem ne asilari genetigi bozabilihormus oyuzden korkmayin bu asidan ben ve aileme hemen yaptircam demisti bende olumlu bakiyorum ama herkes asilanirsada bizm yaptirmamiza gerek kalmicak gbi zaten😀
Madinanin-Annesi Iraz bilmemki belkide daha kotu wekilde yeniden geciririm.Umarim olmazda.Bakalim korunuyoruz ama.InsAllah olmaz diye duwunuyorum
Iraz Madinanin-Annesi inşallah gecirmezsin canım bende geçirdim piskolojim darma duman ailem için ayrı kendim için ayrı endişeliyim Rabbim kimsenin başına vermesin bizimde bende koruyuculuğu olduğunu filan duydun sandım umitlendim sana o yüzden sordum
Damlae16 Madinanin-Annesi valla çok detayını bilmiyorum canım eşim söylemedi onu şuan o görev yerinde ben hamileliğimden dolayi 1-2 ay annemlerin yanında kaldım orda olsam bilirdim de duymadım hiç ne pasaportu bu ?
Madinanin-Annesi Damlae16 asi olanlara ozel pasaport verilicekmis onsuz ne okula ne diger ulkeye ne iwe girmek olmazmis
Damlae16 Madinanin-Annesi valla o konu hakkında bir bilgim yok canım pasaport değil de rapor gibi bir şey verirler bence ya
Madinanin-Annesi Iraz bizde bir tutuan bir daha tutmadi bakalim insAllah daha tutmayiz.Pskoloji elbet kotu olur koku yok tat yok berbat bir wey
Iraz Madinanin-Annesi ben 2 ay önce geçirdim canım annem kuaför benim çalışıyor sürekli Allah’ım korusun onları bu hastalık bitsin gitsin insallah Rabbim bize merhamet etsin gerçek ten zor eski günler hayal oldu kayinbabami da kaybettik covid sebebi ile Rabbim birdaha yaşatmasın korktugumuza ugratmasın bizleri 🤲🏻 bizi korusun inşallah amin