Gamzeoztrk Beyzasya Aynı soruyu bende kendime soruyorum sadece normal doğumu engelliyormus diye bir yazı okumuştum sizde doktorunuzla görüşmesinin mi 🙏
Huri54 Gamzeoztrk 😭 bende okudum ama engellemiyor diyen de var ben sorun oluşturursa normal doğum istemem ya ıkımcaz sonuçta zaten acı çekiyorsun yırtılır daha beter olur Allah korusun bakalım doktor ne söyler bununla ilgili henüz 24. Haftamız 😔
yusufbebekk447 Bende senelerdir basur memesi var duruyor ağrı acı da yok ama görüntüsü iğrenç bir ağda yaparken görüyorum . alttan muayenede utanıyorum ve geçmiyor da nasıl geçer acaba kremle ilaçla sonradan geçiren varmı bunu
Gamzeoztrk yusufbebekk447 bende de aynı sekilde yaklaşık bir aydır var herhangi biseyde hissetmiyorum bilgisi olanlari bekliyorum bakalim 🤲
-hyt Gamzeoztrk benimde acı vardı ele gelen birşey yoktu yürümeye cıkmıstım yürürken kasıntı acı hissettim yine lavobaya gidince bi baktım hafif kan gelmiş doktoruma söyledim krem verdi
2prensannesi2008 Gamzeoztrk kabız olursan ağrı yapar bende kremi var ismini unuttum bulabilirsem foto atarım efsane başka kremler işe yaramıyor
2prensannesi2008 Gamzeoztrk paylaşmam biraz zaman alır köydeki evde kalmş gidince cekerim post olarak açarım görürseniz bakarsnz internette fotograf bulamadım