Aysel_11 Hanımlar doktor bana 2 defadır bebeğin karın çevresi büyük yediğine dikkat et diyo bende bu sefer sordum büyük olursa ne olur dedim 36. Haftamdayım çünkü bebeğimde dönmüş normal gözüküyo doktor sezeryan olur dedi böyle bi şey yaşayan var mı