Merhaba hanımlar 13+4 haftalık hamileyim . Hamilelik ile birlikte birçok şeye karşı tiksinmelerim oluyor. Çorba , haşlanmış patates, meyve ve tost ile beslenebiliyorum. Hamile kaldığımda bu yana 2 kilo verdim ve gün geçtikçe veriyorum gibi gelıyor. Prilam kullanıyorum ama yinede bulantı ve zaman zaman gelen kusmalarıma hakim olamıyorum. İlk gebeliğim ve sanki sürekli böyle devam edecekmiş gibi gelıyor bazen üzülüyorum bebeğime iyi bakamamış hissediyorum. Benim gibi beslenme bozukluğu olup sağlıkla bebeğini kucağına almış annelerin içimi ferahlatmasına ihtiyacım var.