sehnaz23 benimde 31 de fazlaydı hemde baya canım geçen muayeneye gittiğimde normal dedi suyu artık ölçtü ki bende 35teyim ama 39 40 a kadar aşabiliyor bazen eğer azalma olmaz ise bu haftadan sonra şekerli yeme diyet yap derim hemde kordon olayida 3 defa dolanmada hemen doğuma alıyor 3 dolanması riskli sürekli mueyaneye girmen gerekli inşallah bir sorun olmaz kokma takip eder doktorun az kalmış zaten