Ben aylarca uğraştım aniden oldu o yüzden çok heyecanlıyım sürekli aklım orda iyi mi kesenin içinde bebek var mı kalbi atıyor mu bunları düşünüyorum. Allahtan özeller var da gidebiliyoruz bu pandemi döneminde insan korkuyor tabii oralar da çok güvenli değil ama en azından saatinde gidince tek oluyorsun başka hasta olmuyor