Dün sağlık ocağındaki Ebe de bana say hareketlerini en az 10 olması gerekiyo dedi. Bizde 19. Haftadayız bazen çok fazla hissediyorum bazen çok hafif oluyo ama hala emin olamıyorum. Acaba bağırsaklarımda gaz mı var ben bebek mi sanıyorum diye düşünüyorum 🤗