ikinciannelikseruveni Kızlar nerdeyse vajinanın hemen üstünde o kadar asagidaki iki gundur tekmeler ve hareketler. bunu yasayan var mi ? Tedirgin oldum. Bunun icin randevu almali miyim sizce yoksa bosuna mi evhamlaniyorum ?
Handancal ikinciannelikseruveni benimde öyleydi canım korkma gittiğimde bebeğin ayakları aşağıdaydı o yüzden dedi doktorum hatta şuan hala aşağıda
Semaykuntt ikinciannelikseruveni bebeğiniz baş aşağı donmuş ise normaldir canım aşağı da hereket etmesi yani yinede do k tiruna görün endişen kalmaz en azindan
Saniss ikinciannelikseruveni aynı haftadayız bende hareketlerini kasığımda hissediyorum ama tedirgin olmadım çokta inşallah hepsi yerinde iyidir içiniz ferah olsun 🥰
ikinciannelikseruveni Handancal yani ben de ayaklari diye dusunuyorum surekli hareket hissediyorum ama o kadar asagida olunca tedirgin oldum tabi :( tesekkurler
ikinciannelikseruveni Semaykuntt evet ben yine de yakin zamanda bi randevu alip gozukeyim icim rahat etsin. Tesekkurler
ikinciannelikseruveni Saniss iste en ufak seyde bile iyi midir saglikli midir endisesi.. hemen arastirip sonra internette sacma sapan seyler gorunce de insan daha da tedirgin oluyor :(
ikinciannelikseruveni H-melek ben ilk bebegimde 20. Haftada yukarida hissediyordum ondan dolayi baya sasirdim bu denli asagida olmasina
H-melek ikinciannelikseruveni hmm, benim bebiş de bi iniyor bir çıkıyor. Doktoruma da söyledim sanırım uyuyunca aşağı kayıyor dedim normal dedi :)
Cennet40 ikinciannelikseruveni bende 20+3 teyim. Benimkininde ayakları aşağı kısımdaymış. Ordan bayağı tekmeliyor doktorum bir sıkıntı yok dedi.