iilknur Kızlar 19 haftalık hamileyim düşük tehlikemden dolayı 12. haftadan bu yana yatyorum tam iyi olmusken bu seferde yaz gribi oldum boğazlarm çok acıyo ve cok öksürüyorum yapmadığım bitki çayı kalmadı ama hiç bir etkisi olmadı, lütfen yardmcı olun...