ogrencianne35 18.haftaya girdik kızlar… yarın tekrar ultrasona gireceğim sizlere de doktorunuz kese huni şeklinde ddi mi dediyse de herhangi sorun yaşadınız mi bana herşey normal görünüyor şuan ddi ama korkuyorum gene de