Merhaba kızlar 🌸 Ağustos ayında perde ameliyatı oldum rahimden. En son 1 ekimde de balonlu rahim filmi çekildi doktor eve git dört ay bir bak gebelik oluyor mu felan dedi. Fakat ben Ekim ayından beri enfeksiyon yaşıyorum geçen ay kusma ve makata ağrıya kadar gitti enfeksiyon boyutu ilaç aldım vs ama geçmedi 22 aralıkta regl oldum eşim şehir dışında zaten (afınıza sığınarak yazıyorum cumartesi birlikte olduk ve kan revan içinde kaldım) doktora gittim bugün enfeksiyon ve kan oturmuş rahmine pıhtılaşma olmuş dedi.🤦♀️ Bana “cipro ve Dupbaston verdi haftaya endometrium kalınlığı için gel dedi. Kekik, Soğan suyu vs içiyorum dedim. İçme adet düzenini bozar dedi 🙄 ben ne yapayım şimdi kimin ağzını açsam soğan suyu iç diyor 🙄 Bide bana C vitamini almadığın için direncin düşük sürekli enfeksiyon kapıyorsun dedi 🙄