Ss-1403 canım hamilelerde el uyuşması çıkabiliyor. Çoğunluk sinir sıkışması tarzında. Ve çoğunluk doğumdan sonra kendiliğinden geçiyor. Benim de o haftalarda çıktı. Karpal tünel sendromu. Genellikle ödem sebebiyle .İnşallah değildir de sinir sıkışması da olabilir aklında olsun. Hızlı kilo alımın varsa ondan da kaynaklanabilir. Kanındaki düşüşte el uyuşmasına neden olur. Bir de calsiyum eksikliği. Kalsiyum magnezyum eksikliğin de kasılma da eşlik edebilir. Geçmiş olsun. Doktorunuza başvurun. Gerek görürse ilgili yerlere gönderi. Sevgiler.