Bu ay çatlatma iğnesi oldum bugün 15.günü idi sabah uyandığımda şiddetli baş ağrım halsizdim bacaklarım falan tutmuyordu adet sancılarım başladı dünde Bi kaç parça kahverengi leke gelmişti ama ben yinede test yapmak istedim öğlen test yaptım negatif çıktı çok geçmeden tuvalette biraz kanama geldi çok değil hah dedim adet oluyorum bu esnada ağrı kesici içmiştim baş ağrım için. Bir süre sonra tekrar tuvalete gittiğimde hiç kan akıntı vs gelmedi bu vakit oldu akşam oldu hala devamı gelmedi halsizliğim geçti kasık ağrım kayboldu. Sizce nedir bu durum çok kafam karıştı acaba ağrı kesici mi bitirdi kanamayı