Tugce_bar42 Haftalığım bıgun doktora gıttım cınsıyet için bısey dıyemedı bir çıkıntı var dı allaya doğruydı doktor koz olabılor dedı ama erkekte olabilir dedı suan assya dogru dedı yaşayan varmı 15 haftaya beklıycem ama merak edıyorım 🙏🏻