svmm Senaayyildz çatı muayenesine gittiğim gün nst de baya sancılarım çıktı ama hissetmedim bel ağrısı dışında çatı muayenesi oldum açıklık yoktu çatı darlığından sezaryen oldum
123sedaS Senaayyildz bnde oldum çatı muayenesi ne kan ne agrı ne başka bişi sıkıntı yaşamadım ne gelen var ne giden 🙃
Asellim Geçen hafta Cuma olmuştum nişanım geldi ama ağrı sancı yok Perşembe doktora gidicem galiba suni vericek doktorum