Bende kendimi bildim bileli agda yapıyorum ve tüylerim az o yüzden ve gebelikte dahada azaldı ama sonucta alınması gerekiyor illaki ve jilette kullanmak istemdm gecen ay zar zor yine agdamı yaptım bugunde yine cıkanları ayna ve eldiven yardımıyla aldm tertemiz oldu 15 gün kaldı doguma ve bu temizlik beni en az 1 ay götürür 😄 tertemiz olunca icime bi rahatlama geldi cünkü her an dogurabilşrmisim gibi hissediyor insan son zamanlarda tek tükte olsa tüy ile doktor karsısına acilen cıkmak ta hic iyi olmaz fikrindeyim hep 🙈