Kızlar gebeliğimi öğrendiğim ilk haftalarımdan beri 2 günde bir bazen her gün ishal yaşıyorum devlete gidiyorum doktoruma sordum fakat pek ilgilenmedi sayısı artmadıkça sorun yok dedi sebebini bilmediğim bir şey beni korkutuyor genelde gebelikte kabızlık yaşanır artık 12haftalık olucaz hala geçmiyor patates haşlaması ne yaptıysam geçmedi aynı durumu yaşayanınız oldu mu neler yaptınız?