merhaba size bi sorum olacaktı ıkız gebelık gecıren bi anne olarak belkı duymussunuzdur yada bilginiz var olabılecegıni düşündüm biz bugun kontrole gittik 18 hafta olduk bebeklerin her ıkısındede böbreklerde genişleme oldugunu ve bebeklerin tek yumurta ıkızı oldukları birinin otekınden 1 hafta geri oldugunu tek eşten beslendiğini söyledi perinoloğa 20 hafta dolmadan gitmem gerektıgıni acil belirtti bulundugum ilde perinotolog maalesef yok baska bir şehire gideceğim mecburen ama eger gelişimde geri kalan bebek bu sekılde devam ederse iğneyle kalbını durdurmak gerekebılır falan dedı doktor cok tedirgın oldum size sormak istedim siz duydunuz mu bu tür birsey ?