Sed22-09 Fundacivi tüp bebek tedavisi ile hamile kaldığım için 3 ay kesintisiz oksapar kullandım zaten ben kan pıhtılaşması yoktu ama doktor önlem amaçlı verdi onunda fazlası zararlymş 3 aydan sonra kesildi sıkıntı kalmayınca
Kuzucumm Iraz neden kullanmak istiyorsun canim düşük riskin yok artik genelde 32 yada 36 haftada birakiyoruz zaten baslamana gerek yok sanki
Iraz Kuzucumm ben covid geçirmiştim canım sırtım ve ciğerim agriyor durumumuz yok hastane yede gidemiyorum tahlil istiyorlar özelde devlettede Randevu yok pandemi dolayısıyla insan gitmeye de korkuyor zaten