Kızlar basur sorunu yaşayan varmı aranızda ben 39+4 haftalık hamileyim üçüncü gebeliğim ilk çocuğumdan sonra makat çatlağı ameliyatı oldum basurım hep vardı ama ağrı sızı yoktu iki gündür ishaldim bıgün geçti ama az önce duşa gitdim makatım baya şişmiş geçermi yada bugün uzun bi yürüyüş yaptım onlamı alakalı alırı ağrı yok sızlıyo ama ilerlemesinden çok korkuyorum