Semaykuntt ya tanıdık eczacımız vardı hani doğum sonrası oluyor bi sıkıntı çıkmıyor genel olarak dedi bende ikisindede doğumu bekledim çünkü ilkinde yapılmadı mesela oğlumda negatif çıktı. Yani boşuna neden ilaç takviyesi olsunki hamilelğimde onu düşünerek aslında olmamıştım hani sorun parada değil açıkçası neden devlet hastanesi dokturu bekletiyor sıkıntı olmaz diyor ve ayrı ayrı kaç doktordan öğrendim doğum esnasını bekleyin denildi. Ben biraz hamileyken ilaç iğne türü şeylerden korkuyorum açıkçası o yüzden doğum esnasını bekledim şuan üçüncüye hamileyim özele gidiyorum hayırlısıyla bunuda doğuma kadar beklemek istiyorum. Tabiki herkesin fikrine saygım var.👏