AybukeA Brs34 ben de tam 12. Haftamda şiddetli bi bas ağrısı yaşadım, tum gun sürdü bir sonraki gün hafiflemisti, ilac da kullanamadım, tum gun yatmıştım, dinlen bol bol temiz hava al, gecer umarim hemen 🙏
Srcozlm17 Kızlar bende yarın 19.haftama giricem inanılmaz baş agrım var boynuma kadar vuruyor basım dönüyor sizdede öyle mi ya sanki bildiginiz ev gidiyor araba gibi