Bende haziran kızımı spinal sezeryanla doğurdum bilgim yoktu ameliyathaneye gittim çok zarif bir uzman bey geldi gerginliğimin farkında olacak ki aşırı şefkatli yaklaştı spinal olacaksınız biliyorsunuz değil mi dedi hayır dedim ama spinalin ne olduğunu biliyordum ben genel olacağımı sanıyordum dedim uzman şaşırdı ve korkmanıza gerek yok size hastanemizin en iyi anestezi uzmanı belden bir kartelle anestezi sıvı aktaracak çok az canınız yanacak kımırdamazsanız onuda hissetmezsiniz ben sürekli sizinle olacağım birşey olduğunda benim ve doktorunuzun dışımda iki uzman daha burada bulunuyor bebeğinizin sağlığı için en güvenilir yöntem bu dedi ben tabi durur muyum panikledim hemen ama ağlamak bile aklıma gelmedi korkudan heyecandan düşünün paniğimi sonra biri beni tuttu omurgalarımın rahat ortaya çıkması için bitkinmişsin gibi omuzlarını sal dedi ve asla kımırdama tamam dedim ne iğneyi ne başka birşeyi hissetmedim sonra bi anda odadaki herkes telaşlandı hadi başlıyoruz dediler anestezi bebepe geçmemeliymiş ben durun durun korkuyorum ayrıca uyuşmadım dedim zaten bana bir tane sakinleştirici yapmışlar ben öyle panikleyince bir tane daha yaptılar anladım sakinleştirici olduğunu sonra doktor geldi sohbete başladık güldük eğlendik bi baktım benim dünyamın anlamı doğmuş benim haberim bile olmadı hemen getirdiler sarıldım ona sonra götürdüler direk amelyathane soğuktu çünkü doktorum hemen yan taraftaki ameliyatına geçti beni oradaki uzman dikti ve dedi ki buraya imzamı atıyorum hiç iz kalmayacak ve dediği gibi de oldu sonra aşırı titredim üstüme dört beş tane battaniye örttüler biraz beni beklettiler başka odada sonra kızımla beraber odama çıktım gazımı hemşireler gelmeden çıkarmıştım zaten hemen birşeyler yemeye başladım sütümde baktım geliyordu bebeğimi emzirdim ve yürümen lazım dediker altı saat sonra falan eşim elimden tuttu yürüttü beni sonra odada bebek yalnız kalmasın diye ben kendim yürüdüm ama sürekli yürüdüm ve hemen toparlandım sondayı bana ameliyathanenin içinde oda veriyorlar orada ameliyathane hemşiresi takti ve acımadı hissetmedim bile çıkartırken de öyle sadece odama geldiğimde aşırı omuzlarımda ağrı oldu bıçak saplanması gibi onun anesteziden kaynaklı gaz olduğunu söylediler yani demem o ki haberim olmadan spinal oldum ve pişman değilim ne baş ağrısı ve ameliyat sırasında çekiştirmeyi hissetme ne başka bir durum olmuyor içini ferah tut aşırı konforlu ve sağlıklı bir yöntem ben canı tatlı biriyimdir ben bile atlattım ikinciye hamileyim aynı şekilde doğrucam her iki bebeğime de aynı gün hamike kaldım ve nasip olursa ikiside aynı gün doğmuş olacak 😂