2zlerinannesi hazal1991 benim de geçer umarım kısa zamanda ❤️ allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
2zlerinannesi Gull_94 Canım daha önce böyle bir şey hiç çekmemişti 🙈 ben hamileliğin de tetiklediğini düşünüyorum. Psikolojik de olabilir tabi ❤️
gozde_arel 2zlerinannesi ben ağladım ve imkansızdı diye ağlıyorum zaten 😂😂 şimdi hep karpuz istiyorum ama som zamanlardayim ya duygusallık gitti biraz salatalık doğrarken bile anneme diyorum karpuz kokuyor diye 😂
gozde_arel 2zlerinannesi normalde böyle biri olsanda kimseyi ilgilendirmez canım bende eksi köy elması için ağlamıştım teyzem 1 çuval toplayıp getirdi. Hakkın bu senin boşver bebek gibi davran bende öyle yapıyorum can taşıyorum sonuçta
Muhammedali2021 2zlerinannesi demekki hiç yaşamadım sadece ilk hamileligimde yemeği yerd acil yemek yiyenleri izlerdim öyle onlar yedikçe moralim yerine gelirdi 😂kilomu böyle korumustum
2zlerinannesi gozde_arel ben de karpuz olmamasına ağladım zaten 😅 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Busbus58 hazal1991 bulantıyla aşermek farklı konular. Canı bişey istedi diye ağlamak hele daha ayrı bi konu 🥰
2zlerinannesi Busbus58 Canım bi şey istedi diye ağlamadım 🙈 karpuz yok diye ağladım bir de her kişinin duygu değişimi farklı olabiliyor kimse çok ağladı diye bebek gibi olmaz bence, duygusallık kişiden kişiye değişir ❤️
Busbus58 2zlerinannesi karpuzlu sakız var ondan çiğne faydası olur belki. Bebeklerini sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın inşallah 😇
Mavi87 hazal1991 bulantı genelde ilk 3 ayda olur zaten 😂 arkadaşların hiç duymamışmı filmde mi izlememiş uzaydamı yaşamış. Doktor bile bulantın 6.haftanda başlar şanslıysan hiç başlamayabilir demişti erkenden prilamı yazmıştı.
hazal1991 Mavi87 ben de ona şaşkınım çünkü burayı indirdikten sonra herkesin ilk 3 ayda bulantısının olduğunu farkettim, kendilerinin 2. Trimesterda olmuş baya numara yaptığımı falan ima ediyorlardı.