Merhabalar kızlar . Sağlık ocagindan kan testi istediler gitim bugun sonucunu öğrenmeye kansızlık ve idrar yolunda yüksek seviyede enfeksiyon cıktı. Bunun bebegime zarari varmidir. Kansız olmam bebegi etkiler dogumdan zor çıkarsn dedi bana. Doktorum da 1 hafta yokmus hastanede napim sizcee