ESMAARAS neslihann87 yok bıtanrm masallah ıstahı da ıyı hem emzırıyorum azda olsa vitamini gıtsın dıye mamasınıda yıyo guzelce ınsallah bısey yoktur 11 degwr doktır normal dedı ama takibe aldı ıste :(