MehZey Aysen1996 39. Haftamda başı kanaldaydi bu sabah yine gittim bişi demedi doktor sürekli oynuyor bebekler sancıyla beraber bile doğum pozisyonu alabiliyorlar
Aysen1996 sinem_a Bebislerimiz Busbus58 6217 Ortmenanne16 MehZey Denzlsn cevaplarınız için sağolun 🙏🏻🙏🏻 Ben de 30 uncu haftamdayğm , bugün henüz Doğum pozisyonu almadığını öğrendim daha vakti var sanırım inşallah benimki de döner 🙏🏻
6217 Aysen1996 inş canım allahım herkese kolay doğumlar nasip etsim inş hepimiz kurtulalım sağ salim hayırlısıyla 🙏
sinem_a Aysen1996 rica ederim var daha inşallah döner dönmesi için hareketlerde oluyo doktorun söyler zaten sana🥰