Kızlar ben haziranda düşük yapmıştım 3 gün kahverengi akıntım gelmişti doktorum yerleşme dedi sonra bi anda yoğun kanamam geldi. Acile gittik ve bi anda düşük yapmışım kahverengi akıntı meğer düşük başlangıcıymış. Şimdi tekrar hamile kaldım çok şükür bugün keseyi gördük eve geldim kahverengi akıntım geldi yine doktorum da hamileliğimin başlangıcından beri sabah akşam progestanı fitil olarak kullandırıyordu kahverengi akıntım gelince her 8 saate bir ağızdan al dedi başına gelen var mı lütfen yardımcı olun çok korkuyorum 🤲🙏