haziranin25i Gulenay1234 foto çekimi de olacak 🤗 tabiii nasipse normal doğum istediğim için belki doğduktan sonra nasip olacak foto çekimi 🤭
Gulenay1234 Ortmenanne16 canım baktım bi şey kafamı karıştırdı benim de terlikler çok cici güzel ama böyle havlumsu gibi değil mi hastanede rahat edebilecek miyiz bunlarla ben karar veremedim hastane terliği mi alsam acaba dedim rahat olur ☺️
Ortmenanne16 Gulenay1234 canım benn terlik olarak bu sene moda olanlar varya pofuduk çapraz hafif kalın taban ondan aldım evde de yıkarım gelince hastaneden giyerim diye o sebeple herhangi sayfadan terlik almadım 💐💐
Gulenay1234 aylin08166 kız ben o siteden 60 TL ye mor renk lohusa geceliği almışım bak dikkat edince fark ettim güzel bi site evet 👍🏼 😂
derinsart Gulenay1234 ben bu ikisini aldim bunlara göre de inci boncuklari alip terlikle kızıma bandana kendim yapıcam 😊 https://ty.gl/rfdqs4v1o https://ty.gl/5unb7cti