Merhaba arkadaşlar, 36 haftalık hamileyim. Ve 2-3 aydır varisler oluşmaya başladı. Giderekte çok fazla artıyor. Doktora söyledim. Sadece varis çorabı kullanabilirsin dedi. Üst bacağımda olduğu için çorapta giyemem. Benim gibi sorun yaşayan varmı? Bir de doğumdan sonra geçiyor mu?